Posted by : أمير الشفيق Thursday, July 28, 2011


Alhamdulillah bersyukur sangat2 kepada Allah atas kurniaan yang Allah berikan kepada hamba yg hina ini..
Setiap perbuatan baik kita pasti akan ada sahaja halangan dan dugaan.. Aku hampir hilang keyakinan diri gara-gara manusia yang pentingkan diri sendiri.. Aku masih tidak mengerti niat tegurannya.. Atas kekuatan jemaah pasukan, sahabatku dlm perjuangan memberikan semangat kata2 perjuangan dan keyakinan terhadap balasan kurniaan Allah kelak...

Inginku tegaskan bhwa Islam itu merangkumi semua...
Gara2 manusia yang bertopngkan syaitan, msyrkt memandang pesong terhdp pawagam, aku cuba bawa satu kelainan dan mewujudkan biah solehah di dalam panggung dgn mngasingkan tmpt duduk diantara laki dan pompuan.

Aku juga cuba membawa satu medan dakwah di luar kawasan Masjid.
"ULAMA PERLU KELUAR DARIPADA KEPOMPONG MASJID"
Kata-kata dari Ust Mohd Dzul Khairi bin Mohd Noor selaku Ketua Pemuda Persatuan Ulama Malaysia menjadi agenda utamaku.. Melalui filem Nur Kasih nie juga kita dpt melihat bgaimana semangat seorang daie berdakwah kpd golongan berpeleseran..

Aku berdoa kepada Allah agar segala perbuatan dan niat baikku dan rakan2 seperjuangan dirahmati oleh Allah dan dijauhi dari sebarang fitnah..

CaTaTanKu

- Copyright © موربي كوتا ميتروڤوليتن -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -